26 feb Spirit of life
Destilerija Lazar ima novi brend koji želi da plasira na tržište – voćne rakije koje se proizvode na tradicionalan način, a namenjene su hedonistima istančanog ukusa. Naš zadatak bio je da predložimo ime brenda i dizajn ambalaže. Budući da je u pitanju omiljeno, srpsko, tradicionalno piće, ali i nov brend, polazna ideja nam je bila da u kreativnim procesu razvijamo kombinaciju ta dva. Moderno ime i ambalaža koja odmah ukazuje da na „vatreno piće“.
Brand name – LAZAR
Želeli smo da ime bude poznato iz srpske istorije, da ostavlja snažan, a opet elegentan utisak.
Dizajn ambalaže
Opredelili smo se za moderan, minimalistički pristup sa jedinstvenim logotipom imena. Kreativno polazište za logo bila je Žar-ptica, mitološka ptica iz verovanja istočnih Slovena.
Tako su nastale ambalaže za rakiju od maline, rakiju od dunje i rakiju od grožđa. Za svaku od njih, osmišljeno je i adekvatno promotivno pakovanje. ––
Rezultati
Zajednički uspeh Destilerije Lazar i New One agencije ostvaren je na 86. međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu.
Među velikom konkurencijom naš zajednički trud i kreativna energija su nagrađeni diplomom sa zvanjem ŠAMPIONA U GRUPI za dizajn flaše rakije od maline sa kutijom.