april 2024.
P U S Č P S N
« sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Copyright New One 2018. All rights reserved.

CIPIRIPI – slatkiš koji nikada ne izlazi iz mode

Ništa slađe nego kada radimo kampanju za brend u kome i sami uživamo.

Od 2018. godine, Cipiripi je ponovo „kod kuće“, odnosno stoprocentno u vlasništvu Paraćinke iz Paraćina. Ovaj brend na tržištu je prisutan već decenijama, ali je poslednjih godina bio uspavan. Za to vreme, održavao se na staroj slavi.

Zato smo prionuli na posao!

Zadatak nam je bio da probudimo Cipiripi, vratimo brend u svest potrošača, približimo se novim generacijama i trendovima. Želimo da mu vratimo mesto koje mu pripada – lider u svojoj kategoriji proizvoda.

Prvo smo dali predlog slogana i definisali Key visual.

Imali smo ATL i digital kampanju, bili smo na klizalištima gde su svi uživali uz naše Cipičinke…. Potrošači su nam se vraćali, ali smo osvojili i mnoga nova srca.

Nastavili smo da permanentno pratimo i uvažavamo signale iz okruženja.

Kako bi se zasićenom tržištu iznova skretala pažnja na brend neophodno je širenje kategorije.

Zato nastavljamo kontinuirano ulaganje u ključne grupe proizvoda, ali postavljamo fokus  kampanje na razvoj i uvođenje  novih.

Pažljivo smo analizirali potrebe tržišta, navike potrošača, i zajedno sa klijentom napravili strategiju razvoja novog proizvoda CIPIRIPI DEZERT.

Dok smo uživali u najslađem delu razvoja, odabiru pravog ukusa, pravili smo i strategiju razvoja brenda i nastupa na tržištu.

Komunikaciona kampanja zasnovana je na ideji da se suptilno, u duhu samog brenda razvije poverenje kod nešto starije ciljne grupe u odnosu na onu kojoj smo se do sada obraćali. Tinejdžeri su naša nova meta. Njima se obraćamo jezikom kojim razgovaraju, tražimo ih na društvenim mrežama i implementiramo se u njihovu ekipu.

Ova kreativna strategija koja podrazumeva potpuno nov ton komunikacije, od prvog dana i „vatrenog krštenja“ Cipiripi dezerta na rafovima, donela je odlične reakcije naše ciljne grupe na društvenim mrežama! Ali, što je još važnije, odlične su reakcije  potrošača na prodajnim mestima, što protvrđuju izveštaji prodaje.

Proizvod koji tek treba da navrši godinu dana postojanja na tržištu, napravio je iskorak u svom portfoliu, potvrdio i opravdao usmerenost na inovacije, potrebe i želje potrošača. I ovde nećemo stati.

Ovakve promene dovode našeg klijenta na lidersku poziciju na tržištu, a rezultat koji ostvaruje je motiv koji nas pokreće.

 

NEŽNE KAO MAMIN ZAGRLJAJ

var lsjQuery = jQuery;lsjQuery(document).ready(function() { if(typeof lsjQuery.fn.layerSlider == "undefined") { if( window._layerSlider && window._layerSlider.showNotice) { window._layerSlider.showNotice('layerslider_14','jquery'); } } else { lsjQuery("#layerslider_14").layerSlider({createdWith: '6.8.2', sliderVersion: '6.8.2', skin: 'v6', skinsPath: 'https://newone.rs/wp-content/plugins/LayerSlider/static/layerslider/skins/'}); } }); Takve su nove Fresh maramice, a takva je i naša kampanja kojom smo lansirali novu Baby...

Spirit of life

Destilerija Lazar ima novi brend koji želi da plasira na tržište - voćne rakije koje se proizvode na tradicionalan način, a namenjene su hedonistima istančanog ukusa. Naš zadatak bio je da predložimo ime brenda i dizajn ambalaže. Budući da je u pitanju omiljeno, srpsko, tradicionalno piće, ali...

MEGGLE VOĆNI KEFIR

Od ambalaže do stalaže Od kada je stigao na naše tržište Meggle kefir gradi brand awareness kao napitak koji prija organizmu i doprinosi vitalnosti. Na tržištu je lider u svojoj katagorija, a sada je pred nama izazov da lansiramo brand extension - Megle kefir sa...

Nagrada za dizajn ambalaže

Izuzetno smo ponosni na zajednički uspeh Destilerije Lazar i New One agencije koji je ostvaren na 86. međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu. Među velikom konkurencijom naš zajednički trud i kreativna energija su nagrađeni diplomom sa zvanjem ŠAMPIONA U GRUPI za dizajn flaše rakije od...

Inspiration Hub – Mesto gde se servira inspiracija

Želeli smo prostor koji bi bio topao i prijatan, dovoljno veliki, a ipak prisan, dovoljno svetao, a diskretan. Prostor samo za nas i sva naša raspoloženja, koji bismo uredili po našem senzibilitetu i koji bi nam pružio mogućnost da uživamo u hrani, ambijentu i stvaralačkim...

Kod kuće je najlepše…osim ako ne radiš ovde

Zamisli da svako jutro ulaziš u ambijent koji izgleda kao da je sišao sa „best lounges 2018“ stranice: otvoren prostor, divna svetlost, inovativan, a beskrajno udoban nameštaj, „zeleni“ zidovi, pozitivna energija koju osećaš na svakom koraku...usput srećeš ljude koje dobro znaš i sa kojima voliš...

Top 5 Social media trendova za 2018. godinu

Već godinama srasle s našim doživljajem stvarnosti i svakodnevice, glavne društvene mreže toliko su  snažno ustoličene da kada kažemo „Top 5“, svi znamo na koje se mreže misli i ta lista se nije menjala već duže vreme. Ipak, ono što se iz godine u godinu...