NEŽNE KAO MAMIN ZAGRLJAJ
Takve su nove Fresh maramice, a takva je i naša kampanja kojom smo lansirali novu Baby Fresh liniju vlažnih maramica u parkiće i vrtiće, u rančeve i tašne, u dečje sobe gde se mirno sanja, u kolica za šetnju i kofere za putovanja!
Mi smo uživali na ovom „putovanju“ od prvog koraka – osmišljavanja imena za segment u okviru nove Fresh kategorije vlažnih maramica, preko pakovanja koje će jasno vizuelno izdvojiti Baby Fresh u svim nivoima do komunikacione pozicije brenda i njegovog plasmana na tržištu.
Jasno istaknutim funkcionalnim benefitima na pakovanjima, vedrim bojama i prepoznatljivim ljupkim motivima obratili smo se svim mamama i pružili im podršku i sigurnost pri izboru: od „newborn“ mama do onih iskusnijih, sa većom decom.
Radi jasnog pozicioniranja unutar mesta prodaje, urađeni su i efektni POS materijali, a sve marketinške aktivnosti zajedno zaokružuju jednu osvežavajuće lepu i vedru priču: nežnu baš kao mamin zagrljaj!