28 jan MEGGLE VOĆNI KEFIR
Od ambalaže do stalaže
Od kada je stigao na naše tržište Meggle kefir gradi brand awareness kao napitak koji prija organizmu i doprinosi vitalnosti. Na tržištu je lider u svojoj katagorija, a sada je pred nama izazov da lansiramo brand extension – Megle kefir sa voćnim ukusima.
Kreativni ton koji smo definisali na samom početku je optimističan, veseo i vedar u skladu sa voćnim ukusima i bojama koje će dominirati tokom cele kampanje.
Ideja nam je bila da ne pravimo odstupanja od dizajna ambalaže bazičnog Meggle kefira. Ukuse komuniciramo preko traka „koje se vrte“ na ambalaži, kao simbol vitalnosti. Uvodimo voće koje karakteriše ukus. Rezultat je elegantna, moderna i atraktivna ambalaža.
Slogan
Tražili smo slogan koji je koncizan, tačan i s obzirom na to da je nov proizvod u pitanju (iako postoje voćni jogurti, ukus voćnog kefira je specifičniji), mora da ga što bolje opisuje.
Tako smo došli do
Awareness je građen kroz jaku medijsku ATL, BTL i DIGITAL kampanju, a sve aktivnosti su podržane kroz interni i eksterni PR za koji je takođe bila zadužena agencija.
Teaser faza
Iskoristili smo frižidere supermarketa kao prvi medij za promociju.
Brendirali smo prodajne pozicije i tako uneli dinamiku, radost i pozitivnu energiju u sve prodajne objekte.
OOH kampanja je razbijala sivilo gradskih ulica i davala im pozitivnu i optimističnu notu, dok je sve vreme jasno komuniciran proizvod.
Ušli smo i u autobuse. Ponudili smo putnicima interesantan test da prekrate vreme dok se voze i da upoznaju nove ukuse voćnog Meggle kefira.
A u to vreme bili smo i na svim TV kanalima.
Organizovane su sampling promocije na standardnim i vanstandardnim mestima
Naš karavan SLATKO LICE VITALNOSTI je obišao je sve veće gradove Srbije. U okviru kornera se nalazio i photo wall, gde su se posetioci fotografisali. Nakon svake aktivacije imali smo preko sto fotografija #slatkolicevitalnosti koje smo postavljali na FB stranu.
Sve vreme kampanja je bila u sinergiji sa digital kampanjom jer naravno, jedan ovakav i proizvod, ne bi mogao da zaživi u realnosti da ne živi u digitalnom svetu. I to vrlo intenzivno i proaktivno.
Gradili smo imidž kroz sponzorstva urbanih i trendy dešavanja.
PR tekstovi su pružali podršku celokupnoj kampanji, a izlazili su u magazinima koji su pratili urbani životni stil.