26 feb CIPIRIPI – slatkiš koji nikada ne izlazi iz mode
Ništa slađe nego kada radimo kampanju za brend u kome i sami uživamo.
Od 2018. godine, Cipiripi je ponovo „kod kuće“, odnosno stoprocentno u vlasništvu Paraćinke iz Paraćina. Ovaj brend na tržištu je prisutan već decenijama, ali je poslednjih godina bio uspavan. Za to vreme, održavao se na staroj slavi.
Zato smo prionuli na posao!
Zadatak nam je bio da probudimo Cipiripi, vratimo brend u svest potrošača, približimo se novim generacijama i trendovima. Želimo da mu vratimo mesto koje mu pripada – lider u svojoj kategoriji proizvoda.
Prvo smo dali predlog slogana i definisali Key visual.
Imali smo ATL i digital kampanju, bili smo na klizalištima gde su svi uživali uz naše Cipičinke…. Potrošači su nam se vraćali, ali smo osvojili i mnoga nova srca.
Nastavili smo da permanentno pratimo i uvažavamo signale iz okruženja.
Kako bi se zasićenom tržištu iznova skretala pažnja na brend neophodno je širenje kategorije.
Zato nastavljamo kontinuirano ulaganje u ključne grupe proizvoda, ali postavljamo fokus kampanje na razvoj i uvođenje novih.
Pažljivo smo analizirali potrebe tržišta, navike potrošača, i zajedno sa klijentom napravili strategiju razvoja novog proizvoda CIPIRIPI DEZERT.
Dok smo uživali u najslađem delu razvoja, odabiru pravog ukusa, pravili smo i strategiju razvoja brenda i nastupa na tržištu.
Komunikaciona kampanja zasnovana je na ideji da se suptilno, u duhu samog brenda razvije poverenje kod nešto starije ciljne grupe u odnosu na onu kojoj smo se do sada obraćali. Tinejdžeri su naša nova meta. Njima se obraćamo jezikom kojim razgovaraju, tražimo ih na društvenim mrežama i implementiramo se u njihovu ekipu.
Ova kreativna strategija koja podrazumeva potpuno nov ton komunikacije, od prvog dana i „vatrenog krštenja“ Cipiripi dezerta na rafovima, donela je odlične reakcije naše ciljne grupe na društvenim mrežama! Ali, što je još važnije, odlične su reakcije potrošača na prodajnim mestima, što protvrđuju izveštaji prodaje.
Proizvod koji tek treba da navrši godinu dana postojanja na tržištu, napravio je iskorak u svom portfoliu, potvrdio i opravdao usmerenost na inovacije, potrebe i želje potrošača. I ovde nećemo stati.
Ovakve promene dovode našeg klijenta na lidersku poziciju na tržištu, a rezultat koji ostvaruje je motiv koji nas pokreće.